Gå til innhold

Noen som har fått skattepenger alt i dag?


jontob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi så heldig. Fikk du purret på de på noen måte?

 

Siste utbetaling er neste mnd. :-)

Da håper jeg og håper vi får de i morgen. Så utålmodig man blir av å gå sånn og vente :-) Skal jo ikke noe spesielt heller :.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk 12000 i rest....grrrrr,,,skukkelig surt...og det er skatte etaten sin feil,de sa i fjor att no låg jeg i rett tabell,og kom ikke til å få restskatt...og jeg troro jo på att de kan jobben sin...men nei du....restskatten kom...har aldri hatt rstskatt,har alltid fått igjen....stat-snik

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk 12000 i rest....grrrrr,,,skikkelig surt...og det er skatte etaten sin feil,de sa i fjor att no låg jeg i rett tabell,og kom ikke til å få restskatt...og jeg tror jo på att de kan jobben sin...men nei du....restskatten kom...har aldri hatt restskatt,har alltid fått igjen....stat-snik

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ringte inn og sa det gjalt skatt og ble satt over til en person og sa at disse har jeg ventet på siden juni og vips dagen etter sto de på kontoen manuelt innført :) hjelper å stå på sitt og ikke gi seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute for det samme. Byttet jobb og ringte til skattekontoret for å høre med dem ang skatt. FIkk beskjed om at jeg bare kunne ha det tabelltrekket da jeg lå godt innenfor marginen. Resultat: 18 000 i restskatt.. Fikk det redusert litt pga boliglån...

 

Har nå gitt beskjed til jobben om å trekke 2000 ekstra pr mnd i skatt for å unngå det problemet neste år....

 

Betaler skatten min med glede, men er litt surt å måtte bruke så mye penger på en gang på skatt pga at skattekontoret ikke kan gjøre jobben sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...