Gå til innhold

Kvalme som avtar i uke 10.


jessica85

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har opplevd at kvalmen avtar rundt uke 10?

Er 9+1 i dag og føler meg mye piggere enn på lenge, har vært svært plaget av kvalme fra uke 5. Var på UL for en uke siden og så hjertet banke, men blir fremdeles bekymret og redd når jeg blir mindre kvalm..

Noen erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det akkurat som deg! Kvalmen avtok i uke 10- plutselig en dag var den borte. De siste 2 ukene nå har jeg vært i veldig god form og jeg lurer av og til på om jeg egentlig er gravid:/ Jeg er jo det men nå som symptomene avtar og ikke det er noen kul eller spark så oppleves det som om man ikke er gravid:) puppene er like ømme i alle fall:) haha. Skal på ul om en uke- gleder meg!

Du må ikke bli bekymret- babyen svømmer rundt og koser seg i magen din:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat som deg! Kvalmen avtok i uke 10- plutselig en dag var den borte. De siste 2 ukene nå har jeg vært i veldig god form og jeg lurer av og til på om jeg egentlig er gravid:/ Jeg er jo det men nå som symptomene avtar og ikke det er noen kul eller spark så oppleves det som om man ikke er gravid:) puppene er like ømme i alle fall:) haha. Skal på ul om en uke- gleder meg!

Du må ikke bli bekymret- babyen svømmer rundt og koser seg i magen din:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper jo det :) Men huff har mista før så har det litt i bakhodet.. skal på Ul om 2 og en halv uke, så får et sikkert svar før jeg går inn i 2.trimester iallefall. Er skikkelig drit å være så bekymra for alt..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, kjenner meg igjen i det. Jeg bekymrer meg også for alt og denne gangen greier jeg ikke slappe helt av før jeg får vært på denne UL. Det er virkelig vanskelig psykisk å vente barn! Og skulle det gå galt så er det en god grunn til det i de fleste tilfeller, det trøster jeg meg med:/. Du får telle ned dagene til UL, det har jeg gjort:), hjelper litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...