to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 jeg har kjent daglig i mange uker men trodde det skulle bli mer og mer. alle mine gravide venninner kjenner absolutt hele tiden når som helst på døgnet. men ikke jeg:( kan være dager jeg bare kjenner noen få spark. og ikke ser jeg forskjell på magen de siste ukene. symfysemål for to uker siden på fredag lå øverst i det grønne feltet. har jeg noe å bekymre meg for ang sparkinga tror dere???
Litenmageboer Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg er nå 26+2 og kjenner liv daglig gjennom hele dagen, små spark her og da.. Men syns kanskje det har blitt mindre spark enn hva det var for en ukes tid siden, kommer og går litt virker det som. Noen dager er det full rulle inni der og andre dager er litt roligere.. Trur ikke det er noe å beskymre seg for
camillah 2 små Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg er 25 + noe, og kjenner sporadiske spark, mest om morgenen når jeg sitter på kontoret, litt midt på dagen og en del om kvelden når jeg slenger meg i sofaen. Jeg har morkaken på framsida, så det gjør at jeg ikke kjenner så mye utenpå.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 morkaka mi ligger der den skal etter det jeg vet hehe:) ihvertfall det de sa på ultralyden.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg er i uke 28. Kjenner liv daglig. Ofte mindre på aktive dager... Tror det er mest fordi jeg ikke kjenner etter da.
popstar Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Samme her, veldig forskjellig! MEN, jeg kjenner godt at han er blitt større. Kjenner kaving av både armer og bein over hele magen!! Hærlig:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 virker som der normalt:) i dag har jeg kjent han i perioder der han har vært turbo for så å være rolig en stund. er fælt og bekymre seg sånn:( ikke syns jeg magen vokser men livmora hadde jo vokst masse sist kontroll så alt er nok bra. men så langt jeg har kommet nå så går det vel bra med de aller fleste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå