Gå til innhold

hva slags snack har dere i veska - baby 9-10mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er greit å ha noe om sulten blir akutt!

Her har d blitt mariekjeks og grov kavring men trenger tips til noe annet ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplebiter i babyfeeder... men det blir veldig grisete om han sitter i vogna, så det er helst om jeg er på besøk et sted det er mulighet å sitte ham i en barnestol.

Ellers syns jeg også at Mariekjeks og kavring er det beste!

Skrevet

Wasa husmann. Og riskjeks. Evt grøt blandet med fruktmos og kaldpresset olje hvis han trenger noe tilnærmet et måltid.

Skrevet

Vi har kjøpt Majskrokar i Sverige. Ser ut som ostepop. Disse er helt fantastiske!!!! Inneholder ikke sukker eller salt og er helt glutenfrie. Smelter i munnen på ungene! Skal hamstre flere neste gang vi er på tur.

Skrevet

Mini her er bare 7,5 mnd, men vi har smoothie-posene fra Ella's Kitchen e.l. Har bestilt en del på nettet, så har grønnsaksblandinger også. Funker bra til å mate I vogna også. Trenger bare posen og en serviett. :-)

Skrevet

Ella's smoothies og HIPP riskjeks - enkelt og greit.

Skrevet

Stor agurkbit

Ella's kitchen

Småfolk ostepop

Skrevet

Wow, her var det mye smart!! Må legges under favoritter til gutten er i samme alder :) Riskjeks og wasa knekkebrød høres superlurt ut, og MYE bedre enn disse bollene som småbarna knasker på rundt omkring i byen :)

Skrevet

Hipp kjeks, biter av frukt, enden på en agurk kan han gnage på i evigheter..

Fiken er også stas.. blir litt griseri, men kan holde ham fornøyd i lange tider

Skrevet

Hipp kjeks, kavring, bokstavkjeks også lurer jeg på om det er småfolk som har noen sånne tørre gulerøtter... Nam.

Skrevet

Her var det virkelig masse matnyttig informasjon, dere er så smarte aaltså damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...