Gå til innhold

NEEEEEEIIIII!!!! 13+2 og jeg bløøøør!!!


<3 Satser på 2012 bebis <3

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig? Jeg fikk jo høre det lille hjerte for en uke siden... Alt sto bra til!! I dag mensmurringer og blødning med noe koagulert blod!!!¨

Skal til legen i morgen å se hvordan det står til.. Trenger noen oppmuntrende ord nå jenter!! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig å blø litt innimellom. Jeg gjorde det med min førstefødte, og gikk til legen fordi jeg var redd. Men han sa at det var ikke farlig så lenge det bare var litt blod. Hvis det var fare på ferde, ville det fylle flere bind.

Bra du skal til legen i morgen. Da blir du beroliget og du får sikkert høre hjertelyden igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg.

 

Søsteren min hadde mange blødninger gjennom hele svangerskapet og har i dag en sprell levende unge...

 

Ikke glem å oppdater oss i morgen på hvordan det gikk hos legen.

 

Lykke til.

 

Store klem fra Rose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle at jeg blødde veldig, veldig mye og hadde kjempevondt da jeg mistet i uke 13 i fjor.. Å ha på bind hjalp ingenting! Så hvis du bare blør litt, går sikkert dette kjempefint:) Masse lykke til hos legen!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter :o) Har ligget flatt med bena høyt siden i går, bare med unntak av dobesøk og kjøring til barnehagen! Har fortsatt ubehag i magen, men det kan virke som blødningen har stoppet.. er bare brun/grått det som kommer nå og det er vel trolig rester fra blødningen i går!!

Trodde jeg var over kneika når jeg fikk høre hjerte banke 12+2, men har blitt greit påminnet nå om at man ikke skal ta ting for gitt...

 

*vær så snill og klor deg fast lille venn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjikk det hos legen? Krysser fingre og tær for deg eg også! :) Eg blødde også i uke 13 sist gang, men alt gjikk helt fint, håper det samme med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis det ikke har blødd noe mer, var det vel bra? Håper det gikk bra hos legen, at du fikk livstegnene. Jeg er 13+3 idag. Var hos legen igår å fikk se sneipen, så no er katten ute av sekken, og fortalte kommende storesøster på 4år, som ble uber stolt.

 

Godt du la deg ned å slappet av, tror innimellom vi glemmer det, spesielt tar jeg meg selv i å gjøre det. Vi må passe på oss selv og kroppen vår jenter! =) Vennligst oppdater etter legebesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Jeg håper alt går bra, men jeg vet hvordan det er å blø, det er helt forferdelig man går liksom å sjekker hele tia om det er kommet mere osv. det er veldig slitsomt, men jeg kan fortelle deg at i første svangerskapet mitt blødde jeg ikke i det hele tatt, jeg var ikke dårlig ingen ting! bare bekkenløsning i slutten.

 

Men dette svangerskapet har vært helt forferdelig, hjerte i halsen å glede om en annen, skikkelig berg å dal bane. jeg har nemmlig blødd helt siden uke 4... det starta med at det kom blod på papiret hver eneste gang jeg tørka meg, jeg satt på do på jobb, å tenkte for meg selv at nå skjer det!

men dagene gikk å det ble liksom litt mere å mere hver dag

+ en good del slim, uke 5 fikk jeg brunt gammelt blod akkurat slik man kan få ved abort + smerter/kramper i mage, da ble jeg sent på ul med en gag.. da sa legen at alt så ok ut, men hjertet hadde ikke begynt å slå enda, så det kunne fortsatt ende i abort, ukene gikk, å dagene gikk, noen dager blødde jeg mer en andre. til jeg dro igjen på ul i uke 9, da var det heldigvis liv å hjerte slo. Men fikk beskjed om at jeg blør fra slimhinnene, å jeg blødde ekstra mye etter at jeg hadde tatt innvendig ul pga det irriterrte slimhinnene som jeg riktig nok har blødd fra, så jeg vet at man kan blø å det går fortsatt bra... men jeg er enda bekymret til en viss grad (ble sykemelt da jeg ble ENDA VERRE da jeg jobba!) legen min sa at når en blør etter jobb er det et tegn på at kroppen trenger hvile, å ingen tunge løft.

men jeg er kommet meg til 12 + 1 i dag, så jeg krysser fingrene! Lykke til med deg, å jeg håper at det bare er fordi du har anstrengt deg mye, at slimhinnene har blødd... lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange varme ord, jenter :o)

På onsdag var jeg hos legen og jeg fikk høre hjertelyden... <3

På grunn av blødningen og lette smerter så ble jeg sendt til UL på sykehuset i dag for å se om alt var i orden, og det var det :o)

 

En flott ultralyd av en sprell levende liten krabat... vinket med armer, trasket rundt på bena og hikket hele tiden... *lykke*

Jeg hadde visst en lett blødende livmormunn og morkaken lå litt ned mot åpningen.. Var visst derfor det kunne blø litt...

 

Så nå tør jeg endelig begynne å glede meg over graviditeten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra...

Har vært innom jevnt og trutt hele dagen i dag for å se hvordan det gikk med deg. Ble litt bekymret når jeg ikke så noe tilbakemelding på hvordan det hadde gått, og tenkte at "Nå har det gått galt og hun orker ikke komme innom igjen"..

 

Godt du fikk beskjed om at du kunne blø litt, -da blir du forhåpentligvis ikke så redd om det skulle skje igjen.

 

Tusen takk for oppdateringen, og jeg er kjempeglad på dine vegne for at det gikk bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det var å lese.

Kjente jeg fikk klump i halsen når jeg åpnet nettet idag, og måtte skrolle meg kjapt ned for å lese at alt gikk bra med deg og den lille.

 

Godt du vet årsaken til det tilfelle det skulle komme igjen. Lykke til videre og håper du føler det går bedre nå som du har fått sett den lille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt at det endte bra!:D Og at du fikk ei logisk forklaring på kvifor blødninga oppstod. Lykke til vidare med svangerskapet, håpar du klarar å slå deg til ro og kooose deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir så ufattelig redd og engstelig når det kan være noe galt med den lille.. Forventningene om å få en liten baby øker drastisk hver dag og når ting da skjer etter de "trygge" 12 ukene, blir det ekstra ille... Men nå har jeg sett at alt ser bra ut så nå er det bare å se framover og krysse fingrene for at alt går bra med den lille! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en bekjent som blødde nesten hele svangerskapet og var frem og tilbake på sykehuset hele tiden, men hun fødte barnet ditt og han er noen år nå :)

 

håper alt går bra på sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...