Gå til innhold

hvor mye liv kjenner/kjente dere i uke 33/34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jenta i magen er så rolig, mulig det begynner å bli trangt til henne... får bare noen par spark i løpet av dagen.. Hvordan var det til dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

This one is my second,and I have to tell you he's driving me mad!all day long he kicks,apart from when I'm walking....but I probably drink too much coffee!xx

Skrevet

Lillebror er helt koko der inne! Magen bølger seg etter bevegelsene hans og det er ubehageøig til tider. Tror det blir en meget aktiv liten gutt, ja!

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 34 og min gutt i magen holder også på å gjøre meg gal. Det er aktivitet hver eneste time og dersom jeg går inn for det kan jeg når som helst få 10 spark innen kort tid. Han har sparket på meg ribbeinsbetennelse...

Det er imidlertid store forskjeller når det gjelder aktivitet. Krabaten i magen min har tydeligvis stor plass enda for han beveger seg fortsatt ganske greit i magen. Mange jeg kjenner merker knap den lille i magen nå på slutten. Ta en prat med jordmor/lege dersom du er bekymret! Lykke til!

Skrevet

Er 33+5 i dag og her er det masse liv, i dag har jeg hatt følelsen av at hun har vært våken i hele dag omtrent, har også hatt masse kynnere i deg...mere enn vanlig og for ca en halv time siden fikk jeg en kynner som var ganske vond (noe jeg ikke har hatt tidligere)! Men det er jo sikkert forskjell på nurka på innsiden av magen like mye som på utsiden av magen :)

Ta kontakt med lege/jordmor om du er engstelig, Bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite :)

Skrevet

det varierer. til tider er han kjempe urolig og holder på å gjøre meg gal, mens andre ganger er han rolig og jeg bare kjenner at han boltrer seg litt eller hikker. må bare si at den hikkingen er såååå irriterende. det er nok litt trangt der inne nå. kjenner at han presser litt mot beina mine da, både ribbein og hoftebeina.. jeg er 33+5 i dag.

Skrevet

Her var det ikke mange beroligende innlegg..

Jeg er i uke 35 i morgen og har også en rolig krabat i magen. Min førstefødte var det også, så jeg er ikke engstelig.

Nr. 1 er nå 3,5 år og har vært aktiv fra dag 1 - akkurat hvor urolige/rolige de er i magen, tror jeg ikke har noenting å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...