Gå til innhold

Hjerte banker:)


viervindens

Anbefalte innlegg

Er så utrolig glad i kveld! Fikk henvisning til gun grunnet liten blødning for noen dager siden og nå har vi akkurat kommet inn døra med bilder av ei bitte lita rosin som var helt etter skjema ihht antall uker og dager.) Hjerte banket og alt stod bra til, phu!! Da kan mor og far endelig få en god natts søvn! Dette skal vi leve lenge på! 7+5 og livet er herligt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er det virkelig:) Har ikke sovet så godt som i natt på lange tider, så er virkelig litt roligere nå:) Vi er heldige vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Kjekt å høre fra deg:) Det skal jeg virkelig gjøre fremover:) Krysser alt jeg har for at det skal gå bra hele veien ut denne gang:) Går det bra med deg Anna T?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Så morro da :)

 

Har gått til innkjøp av sann angelosound jeg da. Er 11+3 på vei og fikk denne i posten i dag. Fant fosterlyden med engang og morro å høre at det står til liv der inne.

 

Masse Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå! Så knall!!! Håper så du snart kommer etter på 1 trimester, nå da!! Skal krysse fingrene for at spiren sitter hos deg og nå:) Lykke til AnnaT, tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med hjetelyd... Har hørt et hjemme her sia uke 6, med min babywatcher. Helt herli å ta fram, når man e usikker på om det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! =) Hadde samme fine opplevelse for en uke siden (6+6)... Men jammen gaar tiden sakte naar en teller dager og uker^^

 

Mvh Lipp (7+6 :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg fått mensen likevel. Så da blir det ikke noe på et par måneder. Så innen jeg kommer meg til 1. tri er nok du langt over i 2. :)

Veldig, veldig glad på dine vegne. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...