Gå til innhold

murringer


Baby<3

Anbefalte innlegg

Har dere murringer? Jeg har ikke smerter, men kjenner godt i magen at det er noe. Hehe. Jeg har jo to barn fra før og kan vel huske jeg hadde noe mens lignende smerter Da også. Det kommer og går og det har det gjort i over 1 uke nå. Normalt? Jeg er jo bare rundt 5 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måten, men tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg faktisk er gravid enda.. Bare testen som tilsier at jeg er det.. Første gangen her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for meg første gang så gikk det ikke ordentlig opp for meg før jeg var på ultralyd å så det med egene øyne. Og gud for en herlig følelse å gå ut derifra med et bilde i hånden:-) gleder meg så til det igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er også ca 5uker på vei. Merker murringer og har hatt det i over en uke. Det er nok normalt. Murringene startet når jeg skulle hatt mensen igjen. For utenom murringer har jeg luft i magen..., luft og en bitteliten celleklump. Håper bare alt går fint og at jeg kommer til uke 12 slik at faren for SA er mindre. Jeg har syklustermin 17.mai! Hipp hipp! Du har kanskje det samme "Baby<3"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal regne mens termin så er det 14 mai, men etter min egen regning så er det 19 mai, så mellom der et sted:-) skal på ultralyd den 29 så da får vi se hva han sier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...