Gå til innhold

Ul i dag og inne i magen er det....


mamman til Anna07_4.mars.2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til den :) Får alltid en ekstra glød etter ul ;)

 

Moro med jente nr 2 da :) Praktisk...

 

Jeg har jente fra før og MASSE klær, så dette blir spennende å se!

Neste ul ikke før midten av oktober... :( Håper de ser hva det blir, det syns jeg er mest praktisk i forhols til klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig praktisk, har noen nydelige jente klær om jeg håpet å få brukt igjen;) Har alltid sett for meg selv med tre jenter og en atpåkladd som er gutt, kanskje det blir slik! Har du noen følelse på hva det kan være inne i magen din da?

 

Nå er navnet klart og strikke oppskriftene funnet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjekt å vite "innheldet"! Gratulere med lite tulle i magen!:)

Følest som ei evigheit til eg skal på UL, i slutten av oktober, men dagane går fort. Sjølv har eg lyst å vite kjønnet, i allefall fram til eg har ein av kvar, grunna kle og slikt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også begynte vi straks vi fant ut at vi ble gravide, å ta vare på masse søtt tøy fra vår lille datter. Så hvis det blir gutt så må jeg bare gå igjennom alt en gang til og se om der er noe som helst nøytralt :-)

 

Min kjære har vært overbevist om at det er jente helt siden vi fant det ut, så jeg går og erter ham med å kalle den lille junior :-)

 

Gleder meg til utgangen av oktober når vi også skal på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei.. Dårlig på magefølelse... ;)

Føler litt at det er jente, siden jeg har lyst på gutt nå ;) hehe... vet ikke...

 

Har masssse tøy etter datteren min, og vet en del er nøytalt, så da må vi nok gå igjennom litt ;)

 

Lille jenta mi på 3 prater om lillesøster hele tida, for lillebror skal hun ikke ha ;) Så blir veldig spennende å se hvordan det går...

Prøver å fortelle at det ikke er vi som bestemmer, men hun blir nok glad uansett får vi håpe ;)) :)

 

 

Det blir spennende i oktober da jenter :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå min lille jente på 4 gleder seg også kjeeempe mye til å bli storesøster, og går å stryker på magen og forteller ALLE hva som skal skje =P. Ikke mye lett å holde det tett da lengre nei. Men hun er også meget skeptisk til en gutt. Hun sier hun gruer seg hvis det blir det, for hun måå jo få en lillesøster. Håper hun blir glad uansett. Vi skal vente med å vite kjønn til fødselen kommer, så blir mange måneder med spenning =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...