Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Kjørte forbi noe som så ut som en radarkontroll. Hadde ikke bilbelte:(og vet ikke helt hvor fort jeg kjørte. Det rare er at det ikke stod noen lenger fremme og stoppet folk. Kan jeg få en ubehagelig overraskelse i posten??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Sikker på at det ikke bare var veiarbeidere som drev med måling da? Og hvorfor i huleste kjører du uten bilbelte? du er en stor fare for både deg, passasjerene dine og de utenfor om det skulle skje noe.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Tviler på det så lenge de ikke stoppet deg. Hvorfor i alle dager bruker du ikke bilbelte? Det er jo det enkleste i verden. Selv hadde jeg vært død om jeg ikke hadde gjort det den gangen det smalt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jadajada..hadde kjørt mora mi hjem og skulle kjøre 200m gjennom 30 sone for å hente i barnehagen.... Jo sikker på at det var politi
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 mye som kan skje på 200 meter.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Joda...men er det noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Ved radarkontroll blir man stoppet der og da, hvis ikke har man sluppet unna. Men skulle ønske det ikke var slik og du fikk en bot for manglende bilbelte.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Skjønner. Takk. Jeg er jo glad jeg ikke fikk den bota jeg da. Siden jeg faktisk gjør mitt beste for å gjøre det som er riktig og bra, men som det ufullstendige mennesket jeg er, gjør jeg noen feil innimellom. Er vel kanskje andre som kanskje burde stå foran meg i køen når det gjaldt å fortjene å få en bot....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå