##Luca## Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Heisann. På en liten snarvisitt fra "bli gravid". Hvor ofte hadde dere sex før, under og etter eggløsning?
MammaMø med to små Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Hei:) Vi startet 4 dager før forventet el og hadde sex en gang om dagen hver dag fram til 4 dager etter el:) Bare for å være sikre på at vi traff:) og det gjorde vi jo:)
viervindens Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Heia, vi starta 4 dager før forventa el og hadde oss annenhver dag frem til el og ca 2 dager etter. Så ikke like ofte, men har blitt gravid to ganger med den metoden så det funka for oss.) jeg målte etter el måneden før slik at jeg var sikker på når vi burde begynne å prøve for å være i forkant av el. Lykke til !!
Trejenter? Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Ga opp prøvingen og var ikke i lag så masse en måned da jeg skulle reise bort til ei vennine og var også på seiltur med faren min. Var ikke hjemme da jeg trudde jeg skulle ha el, derfor ga vi opp ;D Har også gått på pergo og fikk så mye bivirkninger at vi skulle roe prøvingen uansett. siste kuren var bestemt at jeg ikke skulle ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå