Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Det som kalles "Young Collection".
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Det lurer jeg og på? Syns det lilla stripete til jente var så pent
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Aner ikke, men det til voksne er kjempebra!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Ser at overskrifta mi ble ganske rar. Hadde tenkt å skrive "Har Pierre Robert bra ullundertøy" ...hehe Men er det noen andre som har erfaring? Blir veldig glad hvis noen kan svare, for jeg synes det ser pent ut hvertfall, men vil ikke kjøpe hvis det er dårlig kvalitet. HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 JA det har holdt seg kjempefint i vask, gutta her bruker det på tredje året her, og det tåler fint å komme med i vanlig 40 grader vask og til og med tørketrommel iblandt ;-) Blir ikke nupper osv. Eneste kan være at sømmene har raknet i kantene på noen plagg, men det kan komme av litt hårdhendt guttebehandling også ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Er den ulla jeg er mest fornøyd med iallefall. Ingen nupper og det blir ikke hullete bare vi tar det ut av pakningen sånn som visse andre billigull.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Vi hadde et sett i vinter. Helt ok. OG det er jo fine og friske farger.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Jeg kjøper ikke annet. Selv med en nokså aktiv treåring, kunne nestemann fint arve ulltøyet som var brukt en sesong og som ikke var verken spesielt slitt eller nuppete til tross for hyppig vask (minst to ganger i uka pr plagg). Har til og med vasket det en og annen gang med blenda sensitive bare for å være sikker på at det skulle bli ordentlig rent og ikke lukte etter f.eks uhell i trusa. Så det synes jeg er absolutt verdt pengene. Hvis du opplever at det begynner å bli utplukka visse steder, sjekk en jokerbutikk hvis det finnes i nærheten. De som er rundt her har masse igjen mens de store kjedene begynner å bli utsolgt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå