Gå til innhold

Akupunktur mot kvalme! - Anbefales!


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Sliter du med skikkelig kvalme og ikke orker å gå på jobb eller gjøre noe? For 3 uker siden var jeg mer eller mindre sengeliggende. Kvalm hele døgnet! (kastet ikke opp, bare veeeldig kvalm). Orket ikke tanken på mange uker med dette (første gang var jeg kvalm til uke 16). Prøvde alt jeg leste av kjerringråd og tips. Akupuntur var noe jeg så at fler hadde prøvd med hell. Går nå til akupuntur 2 ganger i uken og det hjelper MASSE! Kvalmen er nesten helt borte på dagtid og nettene. Er nå oppegående og jobber halve dager. Grunnen til at jeg ikke jobber fullt enda er at jeg sliter med søvnmangel i tillegg.

 

Men til alle som ligger hele dagen - book akupuntur. Er virkelig verdt å prøve!!!

 

Lykke til og god bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

interessant.... sliter veldig med kvalmen!! Sist spydde jeg omtrent hver dag fra uke 6/7 og fram til uka før fødselen.... Er vantvittig kvalm nå å, så føler ikke jeg får tatt meg av lillemor så bra som jeg burde. Hu er bare 11 mnd, så forrige svangerskap sitter jo friskt i minnet. Jobbe kan jeg bare glømme bort!

 

Problemet er bare at jeg har nåleskrekk. Har fått akupunktur før (like før sist fødsel), syns nok det vare verre enn det var... -hvis du skjønner.

 

Hva ligger prisen på forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 700 første gang og 400 pr gang videre. Har tatt to ganger i uken. Nå er jeg nesten helt bra, men fortsetter med en gang i uken. Dyrt, men absolutt verdt det. Nå orker jeg å jobbe og å ta meg av sønnen vår - noe jeg ikke klart for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...