Gå til innhold

Er det noen som har begynt å tenke på navn?


Suen

Anbefalte innlegg

Jeg vet det sikkert er litt tidlig å tenke på navn ennå, men vi har faktisk hatt ett jentenavn og ett guttenavn klart siden jeg var seks uker på vei. :) Er det flere som har navnet klart, eller som har begynt å tenke på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vi tenkt på lenge:) Ingenting er bestemt, men vi har noen navn vi liker godt:) Det er jo så koselig å tenke på og å snakke om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så og si bestemt oss. nå har vi vert på ul og de trodde det ble en jente så da blir navnet Cornelia. hvis det skulle vise seg og være feil har vi falt for Levi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn. :)

Våres første heter Tyr Torvald, men vi bruker bare Tyr til vanlig.

Vi har vi valgt å holde oss i den norrøne gaten denne gangen også, så hvis det blir en jente skal hun hete Dis, og hvis det blir en gutt, skal han hete Brandalv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Har ingen jente navn klart i hodet enda, men jeg har 2 gutte navn å det er Liam-Andre og Theodor :) første svangerskap hadde jeg bare jentenavn i hodet, da fikk jeg jente, hadde veldig jente følelse åsså da, denne gangen har jeg guttefølelse så derfor har jeg liksom ikke kommet på noen jente navn, men er jo greit å tenke litt på det :)

 

blir spennede å se om magefølelsen har rett, hadde liksom overhodet ikke noen guttenavn klar i første svangerskap, det var liksom helt utelukket, å da ble det ei jente.. å nå har jeg liksom INGEN jente navn.. så det er jo litt morsomt å se hva det blir da, om jeg eventuelt har rett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange fine navn som nevnes her, og jeg også liker godt de litt tradisjonelle :-)

 

Sist hadde min kjære bestemt seg for navnet på vår lille jente to år(?) før hun kom til verden! Denne gangen har vi egentlig ikke noen navn klare enda, men jeg har kommet frem med noen forslag på jentenavn som ikke har falt helt i smak hos faren enda, og guttenavn synes jeg er vanskeligere. Det eneste vi har kommet fram til er at vi har lyst på et halv-langt navn (ca fire stavelses) slik som storesøster. Tror vi får vente til ul, kanskje det kommer lettere for oss da!? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har begynt å tenke på namn, men ikkje saman med min kjære endå:P Han synest det er for tidleg å planlegge det endå, og så har vi mange namn på lager frå forrige svangerskap. Men i slutten av oktober, etter UL, då skal vi prate meir om det;)

Så lang har eg vel ca 3favorittnamn på kvart kjønn:)

*spennande!!*<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har et jentenavn klart - men det er ikke delt med min kjære enda: venter til etter UL om vi er så heldige å få se kjønn, og om det blir en jente denne gangen også. Han vet at jeg har ett´navn klart, og at jeg ikke vil fire, hehe ;)

 

Guttenavn satte vi opp en foreløpig liste på sammen for noen dager siden, måtte være litt mentalt forberedt på en gutt også, før ordinær UL.

 

Så koselig å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...