Gå til innhold

er skikkelig redd


pinklady81

Anbefalte innlegg

var hos gynekologen i går .... å i dag blør jeg litt .... vet ikke om det er normalt etter å ha vært hos gynekologen hu sa det var normalt å blø etterpå men vet ikke om hu mente dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du trenger uroe deg... jeg blødde også litt etter gynekolog for noen dager siden, men allikevel var alt fint på ul i går! Men hvis det fortsetter å blø og/eller du er veldig bekymret så kan du kanskje ta kontakt med legen din eller privat jordmor og få det sjekket? For det er jo fælt å gå å være så engstelig... Men alt er nok bra der inne skal du se :)

 

endeligmintur81<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey hvor langt er du på vei siden du har vært på ul ? jeg får bare følge med om det fortsetter eller slutter å blø... jeg håper virkelig det slutter å blø for jeg blir så redd ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6+1. Tok tidlig ul(privat) siden jeg hadde en BO sist og var lettere bekymret denne gangen... Men jordmor var veldig bestemt på at alt så bra ut nå, og hun sa også at hun hadde sett det hvis alt ikke var som det skulle være...så hvis du er veldig bekymret så bør du kanskje prøve en ul? Bedre å vite enn å gå å være så redd tenker jeg..? For det er jo ikke sikkert du trenger å bekymre deg i det hele tatt. Jeg har ikke opplevd det selv, men har et par venninner som blødde en del tidlig i svangerskapet og fikk utrolig søte jenter begge to :) Krysser fingrene for at alt er bra med nurket i magen din <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6 +6 i dag .. ja jeg skjønner veldig godt at du ville ta en tidlig ul da... jeg vurderer det samme.. ja bedre å vite enn å være så bekymret ..klarer liksom ikke tenke på noe annet ..gynekologen sa i går at alt så bra ut men at fostersekken så litt liten ut ...vet ikke helt hva det betyr men... huff det er så mye man skal uroe seg for hehe...

tusen takk for at du krysser fingrene for meg :) jeg skal gjøre det samme for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til! Jeg har svart deg inne på "min" tråd også (om det bankende hjerte). Håper du får gode nyheter ved neste UL!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...