Gå til innhold

farge håret ?


pinklady81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er typisk en av de tingene alle har en mening om,men ingen har fasiten på.Akkurat som solariumsdebatten! Og det er jo fordi det ikke er mulig å gjøre gode studier på det.... Jeg har bestemt meg for å vente til godt etter 1.trimester....sånn for sikkerhets skyld;-) Så får jeg heller leve med mørke hårrøtter frem til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det i hvert fall jevnlig sist, og det gikk bra :-) Var en del diskusjoner om det da også, husker jeg, men sørg for god utlufting så går det helt sikkert fint. Og om du har betenkeligheter, lar du det vær... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey takk for svar :) jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre så tror jeg venter da .. bare sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært så farlig så hadde vel ikke frisører hatt lov til å jobbe under graviditeten og hjemme farge er jo mildere enn hos frisøren MEN for sikkerhets skyld så går jeg med ettervekst til etter 1 trimester selv. Jeg farget håret når jeg gikk med de andre og det gikk fint. Men ventet da også til etter 12 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg går til miljøvennlig frisør, der er produktene mildere og skal være mindre helseskadelige og allergifremkallende enn hos vanlig frisør. Jeg farga håret før jeg visste jeg var gravid da, men tror ikke jeg hadde hatt noen betenkeligheter med å gjort det igjen nå (jeg er ca 8 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...