Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Til bare meg og snuppa på halvannet...? HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Grrr...sliter selv med å finne ut hva vi skal ha til middag i dag. Bare meg og guttungen min på 5 år.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Findus lettpanert torsk stekt i ovnen, med poteter, gulrøtter og persillesmør...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Risgrøt. Det skal jeg og ungene ha. Da blir er ingen klagen om maten og billig er det også
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Glemte å si at jeg er delvis på slankern også (ikke det at hun skal lide noen nød for det) HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Salat med fullkorn pasta og litt ost, varme grove rundstykker og stekt bacon. Det skal jeg ha, nam!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Kyllingfilet med ris + salat Taco Laks i folie Grøt Pasta med strimlet kjøtt Suppe med brød Karbonade med potetmos Spagetti og kjøttdeig Pizza Gryterett Fiskekaker, poteter, grønsaker Fiskepudding Lasagne Lapskaus Betasuppe Wook Pølsegrategn Pannekaker Hamburgere Torsk Tørrfisk Maksboller Kjøttkaker Maretti Pølse og hjemmelaget potetstappe Hjemmelaget pytt i panne (potetbiter,pølser, gullerot, osv) Biff Koteletter Bakt potet Tomatsuppe (hjemmelaget) Blomkålsuppe Komle Kjøttboller Fiskegrategn Pitabrød med kylling/pølser Moussaka Bajonneskinke Makrell Biff med soppstuing Stek med grønnsaker Kjøttdeig/grønsaker/potetmos i form Tacopai Tacokake Pastasalat Pizzaboller Pølser i kvit saus Pølser i brun saus Reker Fiskepudding Semulegrynsgrøt Pølser i brød Plukkfisk Kyllinggryte Fårikål Tapas Biff stroganof Løvstek Komle Bakt potet Pai med fyll Fiskegrategn Hjemmelaget potetstappe med torsk og bacon fiskeboller Koteletter wook kyllingsalat biff med asparges, poteter, soppstuing osv Kanskje du finner noe her som frister;))
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 40% på Findus hos Ica Maxi så her blir det poteter, gulerøtter og den fiskegratengen med laks og brokkoli.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Blomkålsuppe med hvitløksbrød. "Nam" sier guttungen på tre :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Vi skal ha bali kyllinggryte med kyllingboller, ris, salat og hvitløksbaguett.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Hvis minibanken viser meg noe positivt skal jeg spandere mcdonalds på meg og mannen Hvis ikke blir det noe kjedelig her hjemmefra
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 Vi hadde toros tortellini m skinke og ostefyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå