Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 hei. jeg lurer på om det kan minske muligheten til å bli gravid hvis man trener? jeg håper nå på IKM mellom den 21-23 sept, jeg trener ca 3 ganger i uken, kan det gjøre så det er mindre sjanse for å bli gravid? jeg håper virkelig jeg er det nå, er første måneden vi prøver, så klaffer det ikke, så er det jo bare å prøve igjen neste måned :-) men merker på kroppen at det er noe som er annerledes (hvis jeg ikke da bare håper så sterkt at det bare er innbillning) men er liksom litt småkvalm innimellom, og blir kvalm av kaffe på morran osv+++ ønsker ihvertfall alle sammen lykke til med prøvinga deres :-)
***Curious*** Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 NEI; det er BRA å trene når man forsøker å bli gravid, og også etter man har blitt det! Det er større sjanse for at det påvirker sjansene negativt dersom man er overvektig. Men du skal selvsagt ikke trene så mye at du mister mensen... men du er langt unna disse mengdene kos deg med trening og prøving! Lykke til
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2011 tusen takk for svaret, er ganske ny inne hele den her prøve-fasen så :-) jeg trodde det at trening kunne hindre at spiren festet seg og lingnende se :-) men nå fikk jeg avklart det :-D
Posardin Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hei! Ei jeg kjenner har denne flotte bloggen om det å være mamma kombinert med trening. Anbefaler alle å lese her: http://cathrineslilleboble.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå