Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Står mellom disse tre navnene, men klarer ikke bestemme oss. Morsomt å høre deres assosiasjoner til disse navnene;)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Alle er fine, vanskelig å rangere (eller, Maria kommer på plass nummer tre, men Andrea og Ingrid er jo begge veldig fine). Tror det må bli Ingrid Andrea
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 3 veldig fine navn:) Sliter med å velge en favoritt selv:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Ikke lett dette her med navn nei;) Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Alle er fine, men rangert; Maria Andrea Ingrid Hilsen hun som er lei av å alltid måtte "inn å lese" før man ser navnene (ja, jeg vet det er ikke jeg som bestemmer hvordan innlegg skal skrives... men noen henger seg opp i skrivefeil.. jeg henger meg opp i overskrifter).. Hurra for deg -. hvis du venter ei jente!!! Heldiggriiis!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Haha, godt det ikke bare er meg som reagerer på overskrifter. De skal lages slik at de virker "spennende"; "Hva synes du om......" Takk for svar forresten;) HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Jeg bare elsker Andrea! Så velg det, for jeg ville ikke, da vi hadde alt for mange Andrea'er rundt oss:)
Liv & Røre Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Ingrid er finest! Maria er oppbrukt, alle har en Maria i klassen. Andrea er harry.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Ingrid er fint. Andrea er såder. Og jeg liker Marie bedre enn Maria.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 Ingrid liker jeg Kjenner damer som heter det, og forbinder det med en sterk kvinne. Andrea er litt for nymotens, og minner om lite annet enn dårlig fantasi. Maria er veldig vanlig, og i klassen til jenta mi er der ei Maria og ei Marie..... Og mange flere på skolen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 Takk for alle svar folkens;) Veldig spennende å se hva andre synes, spesielt når vi ikke klarer å bestemme oss. Men tror Ingrid og Andrea er de to favorittene. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå