Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Å rydde kjøleskapet nå ikveld??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Tja... (eller, gjorde du det?)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Der kom jeg på at jeg glemte å vaske kjøleskapet, som jeg hadde bestemt meg for å gjøre. Pytt, det kommer en dag i morra, nå har jeg lagt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå