Gå til innhold

Noen som kjenner liv?


frk-fryd

Anbefalte innlegg

og i så fall hvor tidlig kjente dere det først?

 

første gangen ser jeg av notatene at jeg lurte på om jeg kunne ha kjent noe i uke 14, og det viste seg senere å være riktig. Denne gangen har jeg vært mer oppmerksom og har lurt i noen dager om det kunne være det jeg kjenner nå. idag ble jeg helt sikker, da jeg kjente en klar strykning helt nederst i magen. 12+3 idag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+5 i dag, og synes jeg har kjent noen antydninger, men jeg er slett ikke sikker. Gleder meg veldig til å kjenne dem ordentlig. Det var så koselig sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent sporadisk siden uke 12 :) er nå i uke 16.

Dette er barn nr 2! Kjenner det igjen fra førstemann, da kjente jeg i uke 16 første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jhent små dunk siden uke 12 men jm mener det er luft. Selv mener jeg at jeg kjenner forskjell på luft ogg disse små dunkene. Er nå13+5 og kjenner dunk innimellom. Det er egentlig ikke dunk men vet ikke hvordan jeg skal beskrive det ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente også noe i dag, men er det mulig ? kjente i første svangerskap i uke 15, men kjente noe rart i dag som kan minnes om noe som beveger seg litt er 12+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første kjente jeg liv første gangen 17+4(innvendig) og 2 uker senere utvendig.

Denne gangen kjente jeg liv første gang 11+6. Er ikke i tvil om at det er lille :) Har kjent det mange ganger etter det og er nå 13+0. Gleder meg til å kjenne det utvendig også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ganske tidlig forrige gang.. rundt 14 uker tror jeg, og kjente det veldig tydelig og ofte. Denne gangen er jeg nå 16,1 og synes liksom jeg har kjent noe, eller kanskje jeg bare håper så mye at jeg tror jeg kjenner?? Merker at jeg blir litt urolig/utålmodig av å ikke kjenne noe.. Men fikk ul tidligere i uken som bekreftet baby med hjerteslag ;-)

Gleder meg til den vil hilse ordentlig på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere synes de kjenner noe. Jeg har gått og sagt til min kjære i noen dager nå at jeg synes jeg kjenner noe, men at det sikkert bare er innbilning! Men kanskje det ikke er det likevel? :-)

 

Sist kjente jeg det helt klart rundt uke 17, men skjønte da at jeg hadde kjent anntydinger i et par uker før det. Og nå er jeg bare 12+6! Gleder meg til jeg kan kjenne noe mer og være helt sikker på at det ikke bare er magetrøbbel (har hatt endel av det i dette svangerskapet, så det er ikke helt usannsynelig i mitt tilfelle.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.... jeg kjenner ikke noe. Har fullgåtte 16 uker i morgen, men så er det også min første så jeg vet ikke hvordan det skal eller kan kjennes ut.

 

Gleder meg til å kjenne det lille krapylet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer og går nå kjenner jeg :) Kjente det første gangen i uke 13. Er nå 14+4

Er andregangs.

Første sv.skap kjente jeg det en gang i uke 15, også gikk det et par uker før jeg kjente noe, så det er veldig forskjellig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en er førstegangs skal en ikke stresse hvis en ikke kjenner noe før du nesten er på den ordinære ultralyden rundt uke 18 til 20 eller noe! Det er ikke vanlig å kjenne det så tidlig som det blir nevnt her, med mindre en er flergangsfødende (og jeg tror det til og med har noe hvor lenge siden det var sist??!)

 

Som jeg skrev tidligere idag så skjønte jeg faktisk ikke heller før jeg kjente det helt tydelig hva bevegelse ville si eller hva jeg skulle kjenne etter! Og viktigst av alt er det Mmiljemors¤prinsesse¤ + spire sier; det er veldig forskjellig fra person til person.

 

Så ikke bekymre deg hvis du ikke kjenner noe enda, det er fortsatt veldig tidlig, men gled deg til det kommer om noen uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg trur ikkje eg kjenner noko endå (13+0). Men så veit eg ikkje heilt kva eg skal kjenne etter. I forrige svangerskap låg morkaka på framsida av magen, noko som dempa sparka. Så første bevegelsen eg kjente, var utanpå magen, på bussen på veg heim frå ordinær UL.

Difor har eg ingen store forhåpningar om å kjenne noko før midte/slutten av oktober.

Men, åh! Som eg gledar meg til å kjenne dei små dulta!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner heller ingenting enda :/ Er bare 16 + 2 og førstegangs da. Men får nesten panikk av å høre om alle dere som kjenner noe SÅ tidlig. Men det kommer vell etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en skikkelig attpåklatt, Junior er 11,5, og jeg kjenner som du Thalia90 - smått panikkartet, for jeg har ikke kjent noenting :/ Meen, skal på UL den 28, så jeg satser på at det er liv laga der inne allikevel, selv om jeg ikke merker noe ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere skal ta det heeelt rolig, dere som ikke kjenner noe. Med førstemann, hadde jeg morkaken på framsiden, og måtte vente helt til uke 22 før jeg kjente første bevegelse. Åltså en måned etter ultralyd. Det er bare litt kjedelig å måtte vente sååå lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå i uke 13+3 og for noen dager siden kjente jeg som om noe "strøyk" meg fra innsiden nede i magen, der som babyen ligger. jeg vet ikke om det kan være babyen. men det kan hende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i uke 16, og jeg kjente at det rørte på seg der inne første gang i uke 14 tror jeg:) Er gravid med nr 2, og kjente det ikke så tidlig med første mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...