Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 jeg snakket med legen min om dette i dag, skal ha ny time den 27, og må bestemme meg da. lurer på deres erfaringer, komplikasjoner, hvor mye dere har gått ned osv....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ja, det har jeg. Og er vel ikke kjempefornøyd. Mest misfornøyd med oppfølgingen, trodde og fikk forespeilet mye mer. Jeg gjorde det privat, hos en meget anerkjent kirurg og stort sykehus her i Norge. Lovte gull og grønne skoger. De har nok ikke tatt nok tarm heller. Andre som tok opr samtidig med meg er heller ikke fornøyd, verken med resultat eller oppf. Får veldig inntrykk av at er helt topp i forkant, så betaler man 138 000 og tar opr, vips så står man alene. En fikk brokk etterpå. En kunne strykt med, de glemte noe i kroppen. Flere har blitt deprimerte og er på anti-dep. (som aldri har hatt det probl. før). Tror faktisk det offentlige er mye bedre på oppf. på dette. Har inntrykk av det på ei jeg kjenner, som har tatt den off. Pass uansett på at du får god oppfølging, både fysisk og psykisk. Man lever i en stor, lykkelig boble i 1-2 år etterpå... men bobler sprekker ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå