Gå til innhold

mage?


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Om kvelden kommer magen frem, og jeg er ikke mer enn 8 uker på vei!

Flere?

 

Er annengangs.. Med førstemann var jeg oppblåst tidlig men syns ikke jeg er oppblåst på samme måte denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Synes magen er stor på ettermiddag/kveld, kanskje som 4 mnd med førstemann.... Hvordan skal nå dette gå da? Leser heldigvis flere steder at man ikke nødvendigvis blir større av å ha mage tidlig i svangerskapet. Tror det er vanskelig å holde det skjult tre uker til ja, begynner på uke 9 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg er 11+5 idag og magen har vært vanskelig å skjule i to uker nå... er annengangs og veldig slank, så familie og venner har lagt merke til det. Det blir godt å kunne fortelle det til kolleger nå snart og bære magen rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt jeg ikke er den eneste :)

 

heldigvis så blir det mer reellt når magen begynner å vokse :)

 

klarer å skjule det for de jeg vil enda, bare jeg har litt løse klær på meg om kveldene ;)

 

og jobben vet det siden jeg ble sykemeldt nå pga blødning og tidligere SA og MA... men ser ut til at det går bra denne gangen, så nå er det kun ro og hvile som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 8 uker og må nok til pers og fortelle sjefen det i morgen... Vanskelig å skjule, mage langt tidligere nå enn med førstemann...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...