Gå til innhold

synes dette var litt uprofesjonelt......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var utenfor en restaurant som var stengt her en kveld og jeg så at stolene sto med BENA PÅ bordet!Er ikke det liiiitt uhygenisk da?:S

 

Jeg har jobbet på flere restauranter og der har alle stolene stått slik stoler skal stå..når de vasket flyttet de bare dem bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vasker nok bordene så det er ingen grunn til å bli hysterisk

Skrevet

Er det noe bedre om setene er på bordet da ? Der har jo alle rumpene vært...

Skrevet

skjønte det kom til å komme, den med rumpa;)

men som sagt, de restaurantene jeg har jobbet på har hatt stolene NEDE på gulvet hele døgnet:)ingen rumpe og ingen gulv:)

Skrevet

De må jo løftes opp når det vaskes for kvelden ?

Skrevet

der jeg jobbet flyttet man stolene bort når det skulle vaskes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...