Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Var utenfor en restaurant som var stengt her en kveld og jeg så at stolene sto med BENA PÅ bordet!Er ikke det liiiitt uhygenisk da?:S Jeg har jobbet på flere restauranter og der har alle stolene stått slik stoler skal stå..når de vasket flyttet de bare dem bort.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 De vasker nok bordene så det er ingen grunn til å bli hysterisk
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Er det noe bedre om setene er på bordet da ? Der har jo alle rumpene vært...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 skjønte det kom til å komme, den med rumpa;) men som sagt, de restaurantene jeg har jobbet på har hatt stolene NEDE på gulvet hele døgnet:)ingen rumpe og ingen gulv:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 De må jo løftes opp når det vaskes for kvelden ?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Litt original løsning det der..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 der jeg jobbet flyttet man stolene bort når det skulle vaskes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå