Gå til innhold

Mage??! Titt hit er dere snille :)


BettyBoob

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 16 nå, og lurer på om noen andre lurer på det samme som meg! Nemlig; når kommer magen! Her er det ikke mye mage å snakke om, tyter litt ut på kvelden bare.

Har ett barn fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 13+2 og har fått en skikkelig dvask mage. Uten klær ser jeg også at magen har begynt å vokse. Har to barn fra før og for min del har magen kommet tidligere ved hver graviditet. Må si jeg gleder meg til magen ser skikkelig gravid ut. Nå er det en stor pølse som strekker seg helt til love handelsa ;) Jeg er veldig slank til vanlig og har en flat mage.

Med andre ord: dette er nok veldig individuelt...

 

Lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 15 uker+ 3 dager i dag og her er det veldig mage.

Alle kan se at det er en garvide mage:))

En god del liv også kjenner jeg:))

Men nå er dette min 3:)

Den kommer nok snart skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er også i uke 16 og er førstegangsfødende, har helt klart mage, men mulig det syntes så godt fordi jeg opprinnelig var ganske tynn.

Er i en litt sånn mellomposisjon, mammaklær er for store mens vanlige bukser er for små...

 

Har slitt litt med forstoppet mage noen dager også så da ser jeg plutselig ganske så mye mer gravid ut.

Ellers er det først nå den siste uka at magen virkelig har poppet frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Jeg er 16+6 og magen har begynt å komme og kjenner mye liv:) Nå er dette også min tredje, men det er 9 år siden sist jeg gikk gravid, så jeg føler meg nærmest som førstegangs igjen. Lykke til videre og nyt tiden fremover:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...