Gå til innhold

Møte en aen mann?? Mange som har gjørt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjempe snill kjærste,vi har vært sammen i snart 3 år. Jeg er klar for å bo sammen.Mens han heller vil vente.Han mener unga er for små ennå,osv..Dette iriterer meg enormt. Jeg har fått kontakt med en som j har tasta med før. Aldri møtt han live. Kun på nett. Han har alltid vært meget ivrig på meg,og vil nå møte meg. Jeg har aldri vært utro,og kunne ikke tenke meg det heller.Men det er noe med denne mannen,han er spennede,og gir meg masse komplimanger. Han syntes jeg er sexy,fin osv. Han vil kjøre 2,5 timer kun for å møte meg.Han mener det er oss 2,som er ment too be,han ser for seg at vi blir sammen,flytter sammen osv.Han vet jeg har barn,men ingen hindring for han.Hadde jeg vært singel hadde j selvf møtt han.Men j er i tvil,da j gjør noe jeg ikke har lov til Men samtidig så har jeg så lyst å møt han. Noen som har møtt andre bak ryggen til sin kjærste? Tenker dere at jeg vil angre på dette``?? Ønsker mange svar..Jeg taster med han hver dag,på facebook. Er ikke forelska i han,men noe som sier meg at han bare må jeg snakke/møte.. Dette er ikke meg,så forstår egentlig ikke hvorfor jeg holder på sånt..

Forvirra jomfru

Forvirra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg, men blir en litt annen situasjon enn deg. Fikk kontakt på nett og møttes til slutt i virkeligheten. Tenkte i utgangspunktet at jeg aldri skulle det, men fristelsen ble for stor. Vi er begge i et forhold, som vi ikke vil ut av, men valgte å møtes for å se om det var like stor tenning som vi trodde det var. ...Og det var det dessverre.. ;) Aahhh, for en fantastisk fyr!!

Skrevet

Hva tenker du gjøre framover nå? Du skriver det dere ikke vil ut av deres forhold,men hvis du ska fortsette å møtte denne nye mannen,vil jo en av dere til slutt bli så forelska/betatt at den ene parten blir såra...

Skrevet

Til "Forvirra jomfru" - hvis du på flere måter er misfornøyd med kjæresten, bør du fortelle ham dette og gi ham en sjanse til å forbedre seg, før du skaffer deg en ny kjæreste.

Da har du gjort ditt beste før forholdet går dunken.

Skrevet

Anonym 21.50 her. Vi bor på hver vår kant av landet, og har møttes bare en gang. Dette er nå snart to år siden. Og jeg tviler på at vi møtes igjen, selv om begge så definitivt er fristet til det. Prøver å forsone meg med at dette er en fantastisk mann, men at han aldri skal være en del av mitt liv... Vi har litt for ofte kontakt til at dette er så lett, men...

Skrevet

Dette er nesten "god" lesning.. Missforstå meg rett. Jeg er lykkelig med min kjære - men har vanskelig for å glemme ALT i min fortid. Jeg synes singellivet var så gøy! Møtte en del menn uforpliktende, dro på byen, følte meg såå BRA! *Vrææææl, hyle inni seg*

Man velger bort (i mitt tilfelle) desverre mye når jeg slo meg til ro med mannen min..

Men - om grasset er grønnere på den andre siden? Tja... det lir jo mot høst, grasset er ikke like grønt lenger ;)

Skrevet

Enig med deg! Jeg over her som møtte han mannen en gang. Han er veldig god på å gi meg komplimenter, og jeg liker veldig godt tanken på at det er en der ute som har så lyst på meg!!

Uff, hehe

Skrevet

Hadde min kjæreste nektet å flytte sammen med meg etter TRE ÅR, og brukt ungene mine som unnskyldning, hadde jeg dumpet ham på flekken.

Hilsen ei med mann som ønsker å flytte for min og mine barn sin skyld.

Skrevet

Ja,det er deg som iriterer meg grønt..Han vil vente litt til,hva vil det si spør jeg ?? Han vet ikke helt når han er klar,om det er om 2-3 år eller lenger..Dette gjør meg så frusteret..Unga mine forguder han,dem "slåss"om å få komme hjem til han.. Han er veldig flink med barna min,det ska ha han.. Men han er altså ikke klar for å flytte sammen .. Jeg vet faktisk også ,at hadde vi flytta sammen så hadde det blitt slutt fort..Vi klarer ikke å være sammen i mer enn en uke,alle sammen før vi begynner å krangler.,Så j vet jo at dette ikke kommer til å fungerer ,hvis vi hadde bodd sammen..Jeg er jo glad i gutten,men vet jo at vi aldri kommer til gifte oss,flytte sammen,dette er en vond tanke for meg,som gjør meg så lei meg..For hver dag som går ,så går dette mer og mer opp for meg...

HI

Skrevet

Hvis du vet at dere aldri kommer til å bo sammen, er det kanskje det beste å avslutte det hele nå? Skjønner at det er vondt og vanskelig, men det er vel ikke sånn du vil ha det i årene som kommer? Det beste for deg er vel å finne en som ønsker å dele hverdagen sin med deg og barna dine..

Skrevet

Ja,ikke sant??

Jeg ønsker en mann som kan bo ilag med oss,som kan være med oss hele tiden som en fam. Jeg har nå gjørt det slutt,men han vil at vi ska finne tilbake til hverandre.Jeg elsker han jo ennå,selvf gjør j det etter så mange år. Men jeg tror bare j må bryte ut,for han har ikke tenkt å flytte sammen med meg på minst 3-4 år.. Han nye ,er veldig irvig ,har plana klar for oss osv. Han er meget ivirig.. Men nå er j så redd for å møte han,så dukker han ikke opp,osv,,,hjelp tenker bare på om han lar meg i stikken..Men han sier han ikke gjør det,sia han har så lyst å treffe meg..

HI

Skrevet

Hvorfor i alle dager ønsker du å utsette ungene dine for å flytte sammen med en mann du vet det kommer til å bli brudd med etter en stund pga krangling?

Skrevet

Ja,godt sagt.. Jeg har jo alltid elska han,og hadde håpet på at han ble kalar for flytting-- Men hvor lenge ska jeg gå å vente?? Han ville komme til meg idag å snakke ut,men jeg føler at dt er ingen vits. Slik hr jeg følt det det siste året,krangler jo om det samme. Og han overtaler meg,så går jeg å venter på han,jada,har hatt mange runder der.--- Men nå SKAL jeg klare det.. Gi meg styrke..,,,,,,

Skrevet

Da ble det slutt ... Så får jeg se hvordan livet mitt blir videre..men det gjør jo vondt,for jeg er jo fremdeles glad i han,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...