Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Altså, i bor i nord.. Her har vi familie og venner. Men også en bf i samme by som ikke vil stille opp. Vi var samboere i fire år, men er ikke venner engang pr dags dato. Til neste skoleår vurderer jeg å ta med jentungen på da 3,5 år og flytte lengre sør, hvor jeg også har tante, onkel, kusine og en søster i nærheten.. Tanken virker litt skremmende.. Å starte på nytt et annet sted! Er det noen som har gjort dette? Hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Jeg har gjort det. Tok lillesnuppa under armen og flyttet vekk for å begynne på skole. Kjempestressende i begynnelsen men alt går seg til! Jeg fant meg samboer og ble boende faktisk, er 5 år siden vi flyttet nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Bor i nord og har flyttet, med datteren min, 60 mil enda lengre nord for å gå på skole. Hadde ikke noe nettverk her, men har allerede blitt kjent med folk, fått ett par venner og datteren min trives veldig godt i barnehagen. Litt leit å bo så langt fra familien, men jeg angrer ikke;)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Koselig med solskinnshistorier : ) Ikke sikkert det er så skummelt da! Men hvordan gjør dere det da, leier dere fullt møblert fks, eller eier dere kanskje? Med tanke på at man flytter så langt vekk..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Jeg leier studentleilighet. Den var umøblert så jeg hadde med det meste av møbler (ikke alt, da det er mye mindre her enn leiligheten vi hadde hjemme) og så har jeg kjøpt litt nytt her oppe (som nattbord, nye gardiner og andre små-ting). Var litt skummelt, men så lenge datteren min og jeg har hverandre så er vi aldri alene og da ble det ikke så skummelt likevel;) 17:44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå