Blondie Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 hadde samtale med jm forrige uke og da fikk jeg vite at kynnere ikke alltid bør være vonde. hører folk snakker så mye om disse kynnerne. men vet liksom ikke om jeg har hatt noen selv hehe for vet ikke hva ejg skal kjenne etter :-P er jo over 33 uker nå så jeg har kanksje hatt det?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Vonde og vonde... kommer jo ann på egentlig. Vil heller si noen ganger meget ubehagelige, for rier er vonde )
Mamma i lykkerus Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Mine er ikke alltid vonde, men litt slitsomme. Magen blir så stram at du ikke klarer å ta tak i huden på utsiden. Føles som om alt inne i magen strammer seg litt sammen, noen ganger så hardt at det er vondt, andre ganger bare sånn at du kjenner det blir litt "trangt". Det kan være litt ubehagelig å gå eller røre på magen når man har de. Men min jordmor sier at ikke alle har kynnere.
Lillegull2011 Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Jeg har heller ikke kjent kynnerne mine (er i uke40). Ble først obs på at jeg hadde dem da JM skulle måle SF målet. Alle har dem, men ikke alle som kjenner dem. Så kynnere trenger ikke alltid være vonde, selvom noen er veldig plaget av vonde kynnere.
Light of my life Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Jeg har (tror jeg da) kynnere om natten. De er ikke vonde, men når jeg er oppe å tisser (annenhver time) så er magen hard som en fotball. Litt ubehagelig, men ikke vondt.
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Jeg var også veldig usikker på hva som var kynnere og hva som er fosteret som spenner seg mot musklene mine. Mine kynnere er ikke særlige vonde. Det er faktisk vondere når den lille setter rumpa inn mot musklene mine. Magen blir da hard på kun den ene siden fremfor å bli hard over det hele. Første gangen jeg var sikker på at jeg hadde kynnervirksomhet, var under sex. Ved orgasme var jeg ikke i tvil!!! Magen ble som en basketball...! For min del er det ikke vondt, men det kan oppleves litt ubehagelig.
Blondie Skrevet 13. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2011 Takk for alle svar. tror kanskje jeg er en av de som ikke kjenner de så godt. men er innimellom det føles veldig trangt inni der og hardt så da er det kanskje kynnere jeg har da hihi ikke greit å være førstegangs :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå