Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Hva skal vi ønske oss til vår datter. Etter planen er hun rundt 10 dager på julaften! Vet rett og slett ikke hva som er greit å ønske til nyfødt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ulltøy Strikka sett Biteringer Leker til å henge på vogna Lammeskinnspose Lammeskinn Mine første år bok Uro Krabbeteppe Babygym
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Supert! Her var det mye jeg ikke har tenkt på
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 uro kjøpte jeg til min datter =) ellers fikk hun gåstol, klær og litt leker.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Tripp Trapp stol Ullklær Siklesmekker LilleBa klær (nyyydelige og myke bambusklær) Regntrekk til bilstolen ? Leker Bæremeis Tenk litt fremover i størrelser og behov, det er lurt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Venter selv ei lita tulle før jul, og har tenkt å sette dette på ønskelisten: Lammeskinn Ullklær (body, lue, sokker) Babygym Sengesett Sitter å vurderer om vi skal ønske oss babykruv til jul, eller kjøpe den før. Andre tips kan jo være: Vogndyne Pledd Vognpose Tenke på ting man trenger i tiden fremover. Ofte får man jo mye klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå