Gå til innhold

Dårlig av alkohol ved tidlig graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Er ny her og vil gjerne spørre dere ppere om noe. Er i min andre pp, men har ikke helt fått kontroll på syklusen min. Skulle i bursdagsfest i helgen og tok en test lørdag morgen som var negativ. I bursdagen drakk jeg kanskje fem glass vin og ble fryktelig dårlig (noe jeg ikke pleier å bli). Dagen etterpå var jeg kjempe dårlig. Har aldri hatt en slik bakrus før. Er det mulig at jeg er gravid og at dette var kroppens måte å reagere på alkoholen? Har noen av dere opplevd noe lignende? Må få legge til at jeg ikke har rørt alkohol i hele pp for å være på den sikre siden.

Er veldig takknemlig om noen tar seg tid til å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er ikke umulig. En venninne av meg oppdaget det slik. Hun drakk et glass og ble skikkelig syk.....

Skrevet

Tusen takk for at du svarer. Vet at jeg må vente og se hva som skjer, men det hjelper å høre andres erfaringer mens man venter.

Skrevet

heihei. jeg var også sånn da jeg gikk med jenta mi. hadde prøvd i over 2 år, så bestemte meg for å leve mest mulig normalt, koste meg med litt alkohol å ny å ne. den helgen testa jeg også neg på morgenen dagen jeg skulle ut, gikk ut å ble fryktelig dårlig dagen etter. lå strøken! dagen etter det igjen var jeg fortsatt dårlig å tok da en test som var positiv!!! gjett om jeg fikk dårlig samvittighet som hadde vert ute. men men jenta mi er frisk som en fisk den dag idag!!! å legen sa det var ikke noe å bekymre seg for så tidlig i graviditeten :)

så ja kan godt være det er kroppens måte å gi beskjed :)

Skrevet

Jeg opplevde det da jeg var gravid med førstemann. Drakk et glass vin og følte meg helt snurrete..Dagen etter testa jeg (bare for moro skyld, var en uke før IKM), og den var positiv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...