Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Hva kan man egentlig gjøre når man får meldinger fra personer som ikke direkte truer? Og hvor mange meldinger og div må man motta før man f,eks kan anmelde personen for trakassering (?) eller noe. Vi er midt i en vanskelig samværsavtale, hvor en utenfra er rasende for at vi vil bli kjent med barnet til min mann og blander seg hele tiden. (Det er ingen grunn til at min mann ikke skal få se barnet, men personen har av personlige grunner ikke lyst til at vi skal se barnet). Hver gang min mann har sett barnet sitt får han meldinger når han kommer hjem. denne gang fikk han noe jeg synes minner om en trussel, hvor det står at han ikke kommer seg unna det han har gjort/gjør. Vil ikke detaljere for mye.. men vi er hvertfall veldig bekymra for hva personen mener og hva som vil skje, noe vil hvertfall skje. Men det er vel ikke så mye å få gjort med, så lenge personen ikke skriver rett ut at han skal gjøre oss noe? Mor til barnet sier at hun ikke har noe med hva som blir skrevet fra den andre personen, men det tror jeg bare er tull. (men kan såklart ikke bevise noe) og hun later som at hun samarbeider, selv om hun også har sagt rett ut at hun ikke vil at vi skal ha gutten hos oss. Noen som har vært borti lignende? har prøvd å blokkere personen fra telefonen, men det funker visst kun for ringing og ikke meldinger. Også vanskelig å få skjult nr/bytte nr da såklart mor må ha det osv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Last ned meldingene hos politiet og be om en prat ifht hva dere skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Takk for svar.. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 jeg fikk trusselmeldinger en gang,av en person jeg ikke hadde peil på hvem var. hun viste kjempe mye om meg osv. ta kontakt med politiet :) lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå