Gå til innhold

Jeg har vært hos legen idag :)


MamsenTilAva

Anbefalte innlegg

-og nå ble det liksom mer virkelig ;))

Har bestillt time hos jordmor også, men der får man første timen i uke 13, og det er jo såååå lenge til! (er i uke 8 nå) ;)

 

Ha en super dag jenter! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! :) men må tilbake for blodprøver i uke 11. Terminen ble flytta fra 5. mai til 3. mai, og det er helt greit for meg.. hehe

Det hørtes ut på legen som at det ikke var venlig med første jordmortime før i uke 24, men håper virkelig ikke det. Ellers blir det fryktelig leeeenge å vente! Mener jeg var i uke 14 forrige gang, og satser på at det fortsatt er sånn :)

Jeg er 7 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag, ble bare levering av morgenurin + at jeg måtte ta celleprøve av underlivet. Det var IKKe gøy:/ Har aldri tatt det før,så legen sa at det var lurt å ta det tidlig i svangerskapet. Skal tilbake i uke 11 for å ta blodprøve osv. Fikk med svangerskapsbok da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt hippie der nede, ikke orket å barbere hverken beina eller andre steder. Og den dere nebbtanga var ikke behagelig. Men heldigvis er det 3 år til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 24 Rina? Det høres jo helt villt ut!! Håper det ikke stemmer :) Her er det vanlig å ha første i 13-14 uke.

Enig i at celleprøver er pyton, jeg tok for ett år siden så slapp idag, ble bare "vanlig" gu litt blodprøver og sånn ;) Men skal tilbake om en uke å fylle ut papirer, skjønner ikke helt hvorfor vi ikke gjorde det idag, men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...