Gå til innhold

Mange her som tegner forsikring på den lille i magen?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere som tilbyr forsikring for gravide.

De skal som oftes dekke om barnet blir født etter uke 26.

 

 

Noen som har slik forsikring /skal tegne?

 

Kommer til å tegne forsikring på babyen når den er født, da får den samme forsikring som de to andre har, men er litt usikker på om jeg skal forsikre babyen før fødselen...

 

Har heldigvis noen uker igjen til uke 26,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Vi gjorde ikke det forrige gangen, og kommer nok heller ikke til å gjøre det denne gangen. Må også innrømme at jeg ikke har hørt om det før, og er usikker på hva den dekker.

 

Så vi tegner forsikring fra når barnet er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt skeptisk til en forsikring som er gratis...

Hvordan kan en forsikring være gratis liksom!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke, men da taper man i allefall ingenting på det.

Codan er jo et respektert og trygt forsikringsfirma og man har jo forsikringspapirer. Så de kommer ikke unna uansett om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg jobber med forsikring og de forsikringene som finnes for barna i magen er veldig begrenset i hva de dekker. jeg har selv termin i okt og har ikke tegnet forsikring på han selv om jeg lett kan fikse det på jobben. det jeg anbefaler er å heller tegne en forsikring når barnet har kommet ut, og vær så snill ikke bare se på prisen. det er så utrolig stor forskjell på dekningene og summer. mange av selskapene har feks tatt vekk de vanligste sykdommene for at forsikringene skal bli billigere. så ta dere litt tid til å sammenligne og se om dere kan få uførepensjon til barnet.dette er litt dyrere men da er de sikret til de er 67 år hvis de skulle bli utsattt for ulykke el sykdom som gjør at de ikke kan jobbe. barna ender da faktisk opp som minste pensjonister fra en alder av 18 år. så verdt å tenke på :-) jeg reklamerer ikke for mitt selskap der jeg jobber hehe (derfor jeg ik nevner navn) men anbefaler bare å bruke litt tid påd et :-) mye løure forklaringer ute og går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en helt super forsikring til gutten min og kommer til å tegne ny på denne babyen så fort h*n kommer ut, men poenget mitt var bare at man taper ingen verdens ting på å ha en slik forsikring når man går gravid.

Jeg er ikke dum, jeg forsikrer selvfølgelig barna mine ordentlig så fort de er født, men med den historien sønnen min har så valgte jeg å forsikre denne babyen i magen. Noen mener kanskje det er tull, men utifra forsikringspapirene på den jeg har nå så dekker den veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har helt rett at det er jo helt greit å ha en slik forsikring fordi den koster ikke noe eller kanskje bare en 50 lapp. men likevel dekker den jo utrolig lite frem til barnet 3 mnd. selskapene dekker i de fleste tilfeller kun utgifter etter ulykker og det er klart det kan skje. men forstår at folk har forskjellig oppfatning av det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...