Gå til innhold

Forlater dere


Turbo1984

Anbefalte innlegg

Oppdaget i helgen at jeg hadde hatt en MA.. Hadde en SA i mai, så dette kjennes utrolig trist..Et sjokk må jeg si. Lykke til videre alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Varmer hjertet..! Oppdaget det etter at jeg hadde små blødninger i 5 dager, de to siste dagene fikk jeg litt menstruasjonssmerter. Reiste til legen, krevde en ultralyd, og fikk da beskjed at fosteret hadde vært død i to uker.. Det var slik jeg oppdaget det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre!:(

Det som er med ma er at en trenger ikke ha noen symptomer på at en har mistet,men fortsatt ha svangerskapssymptomer.

eneste sikkre måten å vite er ul. må være mye værre å få vite det ved ordninær ul enn så tidlig som mulig. derfor syns jeg alle burde hatt rett på tidlig ul. vi gikk til privat og det kostet 1000kr. vel verdte penger i og med at det gikk som det gjorde, men er ikke alle som har 1000kr og avse til slikt,da burde de fått det dekket!

 

Ikke meningen og kuppe tråden din forresten. om du vil kan du komme inn på ufrivillig abort og "prate der" ser vi er flere i april klubben som har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...