Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Det har vært mange tråder her inne, der jeg og andre har advart veldig i mot det. Søk dem opp, for jeg har ikke tid til å være her på forumet i dag.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Jeg har god erfaring med den, andre har dårlig erfaring med den. Det er så individuelt hvem som tåler hvilken prevensjon. Du må neste bare prøve den ut om du ønsker.
LINDA*** Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 http://www.sexogsamfunn.no/prevensjon/de-ulike-prevensjonsmidlene/
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Jeg har svært god erfaring med den, og har min fjerde stav inne nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Lett å sette inn, og et mareritt å få ut igjen. Og vond hele veien. Kan bli innkapslet i fett også, om man legger på seg i perioden og da blir det ekstra vanskelig å opperere den ut igjen. Jeg var veldig tynn og hadde vondt hele veien.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 va i går å fikk satt den inn blir spennende å se HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå