Gå til innhold

Strømpebukse med antiskli på knærne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet på sparkjøp for 79 kroner, men kun fra str 70 og oppover.. Gutten er 67 cm lang men har ikke vokst i lengden på nesten 1 mnd, og bruker ikke mer enn 62 i bukser/strømpebukser enn så lenge; så er det noen som vet om strømpebukser med antiskli på knærne i mindre enn str 70? :) Har også hørt at sparkjøp sine strømpebukser er store i størrelsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke de på Sparkjøp er så store i str, ville prøvd de i 70 var jeg deg. Regner med det er Safa det er snakk om.

Reflex har(hadde?) også med antiskli på. Men tror ikke de fås i så små str de heller.

Skrevet

Jeg ville bare ha prøvd fra Sparkjøp jeg, og passer de ikke, så kan de jo bare brukes senere :-)

Skrevet

Sparkjøp er ofte litt små i str.

Jeg kjøpte str 70 når han var 68 lang og de passet helt fint.

Skrevet

Jeg har reflex sine i 62-68 og janus i 70.. janus sine er stor i str.

Men det er ikke mye vits å kjøpe disse strømpebuksene, for antisklien holder seg ikke på knærene, den havner nede på leggen som oftest :/

Skrevet

Jeg så noen på bogerud i dag

Skrevet

Ellers kan man kanskje prøve ut Volume Touch fra Panduro Hobby; har googlet litt og det er en tusj som du tegner på, tar klærne på vrangen og stryker... Så slipper man antiskli på leggen :P hehe.. billigere er det jo også; 29,50 for en tusj tror jeg.

Skrevet

Mine krabbere har klart seg utmerket godt uten antiskli på knærne, og lilleloppa tok sin første lange gåtur her om dagen med den glatteste pysjbuksa på :P Så antiskli er egentlig litt oppskrytt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...