Gå til innhold

Hvilket bilsete nr 2? trenger sårt litt hjelp her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besafe combi til eldste, han vokste ut av det før han var 2 år...

likte måten man kunne vippe setet på når barnet sovnet. og at branet satt høyt..

da han var 2 byttet vi til multi tech, dette brukte han til han var over 4. ca 105cm.

men så kommer problemet...

jenta mi er 70cm og 8 kg og bare 5 mnd!

hun vokser snart ut av babysetet. og det begynner å bli trangt med litt mer klær...

problemet er at jeg ikke aner hvilket sete jeg skal velge til hun,

synes mulyi techem er så rett i ryggen og stort på sidene til en så liten baby...

hun sitter ikke selv enda heller og sliter med låsninger og stive muskler i ryggen. vil ikke at hun skal sitte så mye på "rompa" enda om dere skjønner...

Hvilket sete har dere?

hvor gammel var barnet da dere byttet? cm?

pris på sete bryr meg fint lite, vil bare ha det som blir best....

håper noen kan komme med noen gode råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Britax Hi Way, rent bakover, mer tilbakelent enn Multi. 0-25 kg. Knallsete.

Skrevet

Vi har Besafe izi combi x3, og det er vel bare en nyere versjon av det du har erfaring med, så det er kanskje ikke til så mye hjelp. Men vi er hvertfall veldig fornøyde. Byttet når jenta var ca. 6,5 mnd gammel, hun sitter mye bedre i det nye setet enn i det minste. De sier jo at setet er litt trangt, men jenta vår er lang og slank, så håper vi kan bruke det noen år. Britax-setene har jeg hørt er litt harde, men det er kanskje mulig å polstre litt ekstra selv?

Skrevet

Enig, Britax Hi Way 2 er knall, også er det plusgodkjent i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...