Gå til innhold

6-7 uker og skikkelig kulemage!!?


Gjest Magnolia (nr 2 på vei)

Anbefalte innlegg

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)

Fler? Jeg er ganske sikker på at jeg er såvidt over 6 uker, men magen ser ut som den er 4-5 mnd på vei!! greit at magen hopper ut tidlig, men dette var voldsomt! Noen som har det likt? Hadde vært betryggende.... :) Har liksom est ut siste uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg å har det sånn...jeg er 6+4 å det ser ut som jeg er mange mnd på vei (selv om ikke magen var flat før heller altså hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)

ja, spesielt på kvelden når jeg har spist litt, da får jeg jo nesten ikke puste, hehe.... VELDIG gravid liksom.... Litt gøy, men satte litt for fart for meg :) Men fint å høre at det er fler, hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu godt vi er fler:) jeg er 7 uker idag, og de siste 2 ukene har vært ille.. Jeg har litt på kroppen fra før, men har magasin som jeg varv4 mnd gravid.. Dette er min 2 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal være faddere i dåp i helgen...bunaden går ikke igjen for å si det sånn... Min mor har jeg ikke fortalt det til enda (skal gjøre det denne uken), og hun maser så om denne bunaden... Er ikke akkuratt ideelt å sy den ut når du er opplåst som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...