Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Skinn, stoff, bue, sjeselong, 3+2...? Fornøyd? Evt hva kunne du tenkt deg?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Vi har to tre-setere, en fra IKEA og en fra Living. Da jeg og mannen min flyttet sammen en gang i tiden, hadde jeg den fra IKEA allerede, og siden hans datt sammen fullstendig da vi flyttet sammen supplerte vi med den fra Living for å få nok sitteplasser. Det er kanskje ikke en veldig gjennomtenkt løsning, men den fungerer sjokkerende bra må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jeg har hjørne med treseter ene veien og sjeselong. Stoff. er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Vi har stoffsofa 2+3 seter i ene enden av stua, og skinnsofa med sjeselong i andre enden. Har aldri vært særlig glad i skinnsofaer fordi de er kalde på vinteren og klamme på sommeren, men den vi har nå er veldig god å sitte i. Likevel glad for at vi har stoffsofa også, og det er den vi bruker mest. Kunne tenkt meg å bytte ut 2+3 seteren med en hjørnesofa, men det blir ikke foreløpig, og er i grunnen ganske fornøyd med den ordningen vi har nå...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Jeg har hatt mange ulike, men aldri skinn. Liker ikke bue, og har hatt det. Håpløst å ommøblere med det. Skinn vil jeg ikke ha, for samme hva folk sier, så blir en klam i ræva av det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Vi har nettopp kjøpt ny stoffsofa, en diger en med sjeselong i begge ender. Fantastisk god å sitte i, men lite reelle sitteplasser til å være så stor
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Stoff, fra Bohus, ca 6-7 sitteplasser med sjesalong.. Kjøpte den i vår til 7000 kr. Lysegrå, ikke bra når man har grisete barn masse flekker allerede på den.. Kunne tenkt meg en skinnsofa!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 2 stk svarte skinnsofaer og 2 stk svarte reclinere, også i skinn. Veldig godt fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå