Gå til innhold

veggord

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har det, hva står det på dem og hvor er de kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggord var inn for et par år siden. Det er til en viss grad ok derosm man lagde det for tre år siden og ikke har fjernet det, å lage det nå derimot, er skikkelig harry. Mener jeg da... men andre får gjøre som de vil

Skrevet

Veggord er begynt å komme tilbake igjen for fullt :)

Skrevet

Har aldri likt vegg ord og er vel enig med henne over her at det er veldig harry.

Synes det ser så ufattelig teit ut med teite klisje-ordtak klistret opp på veggen, og enda verre at alle har de samme.

Eneste plassen jeg til nøds kunne brukt vegg org måtte være på do-døra. Enkelt og greit wc eller toalett. Ingen home sweet home, carpe diem eller life is beautyful i min stue, eller always kiss me godnight over min seng.....synes det er ufattelig teit!!!!

Skrevet

Skjønner den ;) Men no finnes det alt mulig man kan ha, og ikke bare ord. Visst man handler fra utlandet så er det mye mer utvalg og alle ender ikke opp med det samme. Er forskjell på å ha veggord over hele huset enn å ha enkelte steder.

Skrevet

Er det mulig.... Sure DiB/BIM damer skjerp dere!

HI spør om hva det står/hvor kjøpt, ikke hvorvidt dere syntes det er harry eller ikke. Hvis dere selv ikke har veggord hjemme fordi dere syntes det er harry kan dere vel bare la være å svare da.

Skjønner meg ikke på kjærringer som bare MÅ spy ut edder og galle ved alle anledninger.

Skrevet

22.19 Hvor skrev du hva som står på dine veggord og hvor du har kjøpt dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...