Gå til innhold

Tannverk! Hva hjelper???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i London på jobbtur og har så sykt tannverk. Hva kan jeg gjøre for å lette livet så livet her kan nytes, litt ihvertfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til tannlegen og få det ordna på forsikringen. Blir bra det.

Skrevet

En paracet og en ibux. God bedring :))

 

Og evt tannlegen i morgen, spes hvis du har reiseforsikring ;)

 

Hilsen tannlegeass.

Skrevet

Det fins tannleger i London også :) Vil tro du kunne få dekt det på en reiseforsikring også, det kan du jo sjekke ut.

Men som brannslukking så er min erfaring at en ibux og en Paracet i kombinasjon er den beste smertestillende for tannsmerter.

Skrevet

Det som kan hjelpe ganske bra er å tygge fishermans friend.

Få det stappa ordentlig oppi tanna/hullet.

Pluss masse paracet :)

 

Hjalp meg for noen dager siden.

God bedring.

Skrevet

Kødder du? Har faktisk masse fishermans friend på hotellrommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...