Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Vi lurer på å oppkalle gutten vår etter et familiemedlem, Gustav. Men jeg er veldig glad i dobble navn og et navn som kan fungere på engelsk. Det har ikke noe å si hvilket navn som er først. Har dere kloke damer her noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Gustav Aleksander Jon Gustav Lars Gustav ?? Synes Gustav er finest alene...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Hm.. Men fungerer Gustav på engelsk da ? Vanskelig å kombinere Gustav med andre navn, syns jeg. Kanskje det er best alene ? Navn som fungerer på engelsk : Edvard Georg Fredrik / Fred Ben / Benjamin
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Gustav Aleksander Gustav Nathaniel Gustav Valentin Gustav Emanuel
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Er enig i de som sier at Gustav står best alene, men nå er jeg veldig opphengt i to navn ) Og det funker ikke så bra på engelsk, men de bruker ofte bare det ene navnet uansett. Så da holder det at det andre navnet går bra på engelsk. Takker for forslag! Sitter her og leser de sammen med mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå