Gå til innhold

Hjelp med navnevalg? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å oppkalle gutten vår etter et familiemedlem, Gustav.

Men jeg er veldig glad i dobble navn og et navn som kan fungere på engelsk.

Det har ikke noe å si hvilket navn som er først.

 

Har dere kloke damer her noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gustav Aleksander

 

Jon Gustav

 

Lars Gustav

 

?? Synes Gustav er finest alene...

 

Skrevet

Hm.. Men fungerer Gustav på engelsk da ?

 

Vanskelig å kombinere Gustav med andre navn, syns jeg. Kanskje det er best alene ?

Navn som fungerer på engelsk :

 

Edvard

Georg

Fredrik / Fred

Ben / Benjamin

 

Skrevet

Gustav Aleksander

 

 

Gustav Nathaniel

Gustav Valentin

Gustav Emanuel

 

Skrevet

Er enig i de som sier at Gustav står best alene, men nå er jeg veldig opphengt i to navn ;))

Og det funker ikke så bra på engelsk, men de bruker ofte bare det ene navnet uansett. Så da holder det at det andre navnet går bra på engelsk.

 

Takker for forslag! Sitter her og leser de sammen med mannen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...