Gå til innhold

Kombinert takkekort og julekort?(alle+scrappere se her)


Mamma2011

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er dumt å kombinere takkekort og julekort? Jeg tenker å lage dem selv, og om jeg skal lage både julekort og takkekort hver for seg blir det veeeldig mange og veldig dyrt. Men nå tenker jeg å lage hovedsaklig et julekort, og så kan jeg takke for gaven småen fikk til fødselen i dette kortet, til de han fikk gaver av?

 

Klarer virkeligen ikke å bestemme meg selv, så trenger tips og råd :) Håper det er noen scrappere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gjorde det i fjor:)

Skrev "tusentakk for gaven....osv" og "ønsker dere også en god jul og godt nyttår"... :-)

Hadde vanlig bilde på korte (altså ikke med nissekjole/nisselue eller noe..) men julebakgrunn på kortet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mottatt dette, og det var bare fotokort, -altså ikke særlig mye ekstra arbeid for den som sendte dem.

 

Reagerte ikke da, og hadde iallefall ikke reagert om jeg fikk et håndlaget kort som var kombinert jul og takkekort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt, vel!

 

Jeg kombinerte takkekort fra fødsel og dåp, jeg, ingen som sa noe på det. Og hadde jula vært der i nærheten hadde jeg bakt også den inn i kortet. Det er MASSE jobb å lage kortene selv, så det tror jeg ingen sier noe på.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en smart ide! Har tenkt litt på det samme selv. Vår lille frøken kommer til verden i november, så da er jo passende tid å sende ut takkekort rundt jul. Tenker det blir voldsomt med dobbelt opp med kort selv om vi vanligvis bare sender julekort til våre foreldre, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...