Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 vi vurderer nemlig dette navnet..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Ganske fint, men kommer an på etternavnet. Er det veldig norsk kan Lucy bli litt krasj etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Veldig fint, kjenner en veldig flott Lucy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå