Gå til innhold

Idioter på 3 trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud , hver dag skal de skrive et innlegg om hvor mange dager igjen til termin i dag....

Det er jo 1 dag mindre enn i går for f...

Er det mulig.

Blir så irritert av de tåpelige tingene man kan skrive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med folk som må skrive på Bim og FB at nå har jeg født !!!!!!

Nå er ungen akkurat skutt ut av f.... mi så nå må jeg skrive om det på nettet !!!!

Hva med å kose seg med den nyfødte ?????

Eller ta vare på den nyfødte ?????

Nei da..... sitter på nettet å skriver jeg.

DET er syke folk det.

Skulle virkelig tro at de har annet å gjøre når de AKKURAT har fått en unge.

Skrevet

Vel, når babyen sover og man ikke har noe å gjøre så er det ikke noe i veien for å gå inn å fortelle ditt livs gladnyhet på FB og BIM. Alle vil jo at alle skal vite at ungen er født.

Skrevet

De fleste skriver dette på nettet når babyen sover og det er da utrolig hyggelig å få høre at noen du har fulgt lenge, kanskje gjennom assistert befruktning, og derfor ekstra lenge, endelig har fått babyen sin?

Om dere syns dette er så ille så la nå være å lese det.

Det er ikke alle som er her inne hver dag og da er det jo hyggelig å oppdatere hvor lenge man har igjen? Nei, dette syns jeg er tull å irritere seg over jenter!

Skrevet

Og man kan igrunn si at 3. trimester er vel det koseligste forumet på hele BIM

Skrevet

Jepp , det forumet er så KOSELIG at jeg blir kvalm.

Orker ikke gå inn der engang jeg.

Hvorfor i all verden må man skrive HVER J.... dag hvor mange dager igjen i dag......

Det er jo en dag mindre enn i går jo !!!!

Blæh så kvalmt å fake

Skrevet

Huff så fæle dere er... vær nå glad på andre sine vegne!

Skrevet

Må le litt jeg:p

Har dere virkelig ikke andre ting å gjør på enn å irritere dere over hva andre gjør?:P

Da synes jeg faktisk synd på dere ^^,

Skrevet

Helt enig med deg EFM ! Hyggelig stemning og hyggelige folk :) Jeg gleder meg til å fortelle alle om den nye verdensborger etter jeg har født. Både på FB og BIM :D

Skrevet

Og ikke like at noen skriver det er kanskje en ting. Jeg selv, tar meg ikke bryet med å gå inn på en debatt som ikke interesserer meg. Dermed tenker jeg ikke på det heller? Men jeg ville aldri kalt noen en idiot fordi de starter en tråd som ikke jeg har glede av :-p hehe..

Idioti derimot for MIN del er når jeg ser foreldre kjører med barna PÅ fanget og uten bilbelte i tillegg.. Da stiger pulsen litt ;)

Skrevet

når det er sakt 17:10, så er det ennå værre å ta bilbelte rundt seg selv OG ungen, for da blir ungen MOS om noe skulle skje. ikke for det.. det blir vel mos uansett... men det hjelper i alle fall ikke å ta din egen sele rundt ugen.

Skrevet

Ser jeg formulerte meg feil der, ja.. Ungen SKAL ikke sitte på fanget i bilen uansett om man har belte på, eller ikke !!! Burde vel ikke være vanskelig og skjønne? Sier seg jo selv at man ikke setter ungen på fanget, med belte på :-p 17.10

Skrevet

oi da, hvem har pytta på deg ekstra hormoner da? du får la være og lese det di har skrevet da shø, kan ikke noe anet en og flire av det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...