tonje001 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Er det noen som har erfaring med våtdrakter med solfaktor? Hvilket merke som er bra,å er det nødvendig?
1jente2gutter Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Heisann! Vil bare si at sånne drakter har jeg( hatt) til alle barna mine.Mineten på 7 mnd kommer til å få på sin neste sommer hvis ikke syden tur før det. Er det beste som er oppfunnet,da en ikke trenger å smøre barnet med faktor det drakten dekker.Så trenger bare smøre armer,ben og ansikt. Vi brukte f.50 på de små i syden i fjor og hadde drakt f.50.Blei knallbrune der kremen var påsmørt,og skamhvit der drakten hadde dekket,så er pålitelig. Disse draktene er de som heter ZunBlock(apotek1.sine hvertfall) Bare tenk å slippe å smøre viltre barn over hele kroppen 3-4 ganger daglig.......... Bruker dem her hjemme også,er til tider sterk sol her også! Er en kjempegod invistering da enkan tenke på alle senskader barnet kan få viss det ikke blir beskyttet nok,jeg har sett nok av dem......og det er ikke kjekkt!
tonje001 Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Nå har jeg handlet ZunBlock=) Tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå