Gjest Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hva bruker dere på føttene til babyen deres når de bæres mellom ute/inne fra bil, sitter i bæresele, vogn eller de første gangen ute i sandkasse osv? Tenker hovedsakelig på de som er så små at de ikke går enda. Er jo greit å ha noe vannavstøtende/vindtett som er av tøy og ikke "vanlige" sko. Har liksom ikke hatt noe skoplagg til vesla. Men vurderer å skaffe det til vinteren, blir jo kaldt og bløtt, og føttene er jo det eneste vi ikke får dekt til med dresser og sånn. Har sett på Stonz støvler, men de er så dyre...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 hei jeg har kjøpt rimelige stonz her som er på tilbud nå!! http://www.stonz.no/index.php?nr=90&idkategori=66&kat_name=SALG 199 kr pluss frakt...49 kr mener jeg det var:)
Gjest Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Det hadde jo vært perfekt! Hvis de bare hadde hatt igjen i størrelse M... de hadde bare små (0-9 mnd) og noen veldig store.
Gjest Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Hvilken størrelse bruker dere da, i stonz? Tenker at jeg vil ha de lengst mulig om jeg må betale 400 kr for dem + evt frakt.. (men de bør jo ikke være alt for store heller da). Hun er 8 mnd gammel. Ser ut som om M er 6-18 mnd mens L er 1-2,5 år, og vurderer derfor neste L istedefor M... hva tror dere?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Det er bare small som er på tilbud, de er ikke tomme for M.
kinaputten Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 med linerz eller hvordan det skrives, inni, så blir de mindre på str, så hvis du skal ha det, noe som er lurt om vinteren, så gå opp en str
Busy_bee Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Her har vi to par i M til mini på 7 mnd og har akkurat begynt å bruke dem I bæresele, vognen og bilstolen for å holde føttene varme. De er helt geniale synes jeg og sitter kjempegodt på. Vi har linerz også, men har ikke begynt å bruke dem enda. Du kan også bruke tykke ullstrømper for å holde føttene varme. Du kan også bestille på stonzwear.com, men da kommer frakt og avgifter I tillegg. Med mindre du kjenner noen som skal til Statene eller Canada. :-) evt. Også fra den engelske siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå