Gå til innhold

Når termin? Føde på A-hus?


sjarmtrollet78

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er noen i samme område som meg, og når i februar skal du ha den lille?

Jeg bor på frogner i Sørum kommune og kunne tenkt meg å bli kjent med noen som er i samme område/ omegn som meg og som skal føde på A-hus.

 

Skal på den ordinære UL nå på onsdag, gleder meg veldig mye til det og til å få fastsatt en termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann vip 78:)

jeg er fra lørenfallet og har termin 1 mars og skal føde på ahus. jeg skal på ul på onsdag og gleder meg masse til det. Veldig moro at det er flere fra samme området her:) Jeg vil tro vi har samme jordmor iom at hun er både på frogner og sørumsand. spennende tid vi har foran oss her. Gratulerer så mye med den lille:)

 

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi bor på jessheim og har termin 3 februar

 

skal føde på Ahus

 

Blir spennede og høre når du får termin, vil dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er noen i samme område.. Jeg har fått vite at det er 95% sjanse for at det blir en liten gutt. Har en sønn på 13 år fra før, så dette blir spennende for oss alle:O))

 

Jeg skal også på UL nå på onsdag..tihi

 

Kanksje vi skulle fått til et treff for oss som er i dette området?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul på spesialistsentret for kvinner på Jessheim i uke 14+5 og han mente jeg har termin 4 februar.. Gleder meg til å se om dette stemmer? Kanskje vi vil være på føden likt..

 

Jeg kommer tilbake med ny termindato på onsdag:O))

 

Kos dere så lenge og nyt den voksende mage..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg har fått fødeplass på A-hus.

Bor nå i Oslo,men skal flytte til Lillestrømområdet etter fødselen.

 

Jeg var på UL 31.8,men det var vanskelig å fastsette termindato.

Skal tilbake 21.9. Gleder meg stort til se den lille igjen! <3

 

Lykke til på onsdag!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

 

Bor i Fetsund, helt i grensen til Lillestrøm =) Og jeg har termin ca 24 februar. skal på ordinær UL 28 september. og jeg skal også føde på Ahus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Da har vi vært på ultralyden og terminen min er blitt flyttet til 30. januar.Ut i fra det jeg selv hadde regnet ville jeg hatt termin ca 11 februar. Var på en tidlig ul på Jessheim, hvor han flyttet terminen min til 4. februar og nå er den flyttet enda en uke..

Skjønner ikke helt hvordan og jeg får ikke dette helt til og stemme med siste mens. !!!!

 

Er det lillemann som vokser i rekordfart og bare er stor???

 

ja ,ja, uansett så gleder vi oss til han kommer og siden det er så sent i januar føler jeg at jeg kan være med i februarklubben enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...