Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Når sluttet dere med det og gikk over til stor seng, og hvorfor sluttet dere da?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hun fikk stor-jente seng i 2-årsgave av oss. Med sengehest, så klart. Hvorfor vi sluttet? Hvorfor ikke? Noe av grunnen var vel for at jeg var gravid med nr to, og den nye har nå fått sprinkelsengen. Ville ikke vært så lurt at jenta hadde blitt "kastet" ut av sprinkelsenga si og over i en ny en med en gang lillingen ble født.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Det er det som skal skje her og. Venter nr 2, kommer i desember, så derfor jeg lurte på å flytte hun over i stor seng. Men sover veldig urolig om natten, redd hun skal falle ut av. Og vi skal flytte nå, så er mye nytt på en gang. Men får vel prøve, skader ikke. dumt om nr 2 kommer og tar sengen fra hun og..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 når han var 18 mndr så tok vi vekk den ene siden av sprinkelsengen slik at det ble en lav dagseng. Han var så fæl til å stå i senga og riste i kanten at vi var redd for at han skulle velte hele greia Det gikk kjempefint! Tror det er lettere å bytte mens barnet fortsatt er såpass lite at det sovner rimelig med en gang. Nå som han er 3 år ligger han våken litt i senga og "leser" eller leker før han sovner, så hadde vi skulle byttet nå ville han definetivt gått ut av senga hele tiden. Men når han byttet så sovnet han med en gang vi la ham ned nesten, og han gikk ikke ut før det ble morgen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Se på Ikea, der har de flere fine senger med sengehest En sånn kant som man kan skru fast på ene siden av sengen. Snuppa her er helt orm på natta, så sengehest var et must her.. )
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Jeg har sprinkelseng til min på to, og kjøpte en til til baby som kommer om et par uker Jenta mi sover så godt i sprinkelsenga, og jeg vil ikke ødelegge nattessøvnen hennes eller vår med å bytte seng før det absolutt trengs. Hun har aldri prøvd å klatre ut av den, og elsker senga si Ser ikke vitsen med å stresse etter stor seng.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Gutten min på 3 fikk stor seng nå i sommer. Han sover ikke 10 min før han er i andre enden av sengen, så var veldig skeptisk. Nå har han hatt stor seng med sengehest i et par måneder, og har enda ikke ramlet utav:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Må bare si at det gikk kjempe bra å flytte hun over i stor seng. Ikke noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Da hun var 17 mnd fordi hun klatret ut av senga si og hadde ikke helt k ontroll på hvordan hun landet på andre siden/gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå