Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt dere som er i forhold.

Hvor mange unger har dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre barn, har vært sammen i syv år, og når mannen min er hjemme fra plattform har vi sex bortimot hver dag:)

I snitt 6 ganger i uka, men noen ganger både morgen og kveld, så det kan på det meste bli 14 ganger i uka:) Elsker sex, vil aldri være uten!!:)

Skrevet

En-to ganger i uken.

4 barn fra 1år.

Sammen i 14 år

Skrevet

Det går i perioder. Noen ganger kan det gå over en uke mellom også plutselig har vi sex flere ganger i uka og gjerne flere dager etter hverandre. Nå for tida er det ca 1 gang i uka, men det har sine grunner.

Vi har vært sammen i 4år og gift i 1år. Har 1barn fra før og venter nr 2 nå

Skrevet

dessverre veldig sjelden, sammen i 5 år. et under at jeg ble gravid.

han har mistet potensen og lysten forsvant sammen. Nytter ikke mase, bare lar han være i fred.

Skrevet

4/5 ganger i uken, vært sammen i snart 5 år, jeg har ett barn fra før og vi venter nå et sammen.

Skrevet

Minimum en gang om dagen, men gjerne flere ganger om dagen i perioder.

Har ingen barn, vært sammen siden årskiftet 09/10

Skrevet

Vært sammen i 10 år, to barn.

Veldig av og på. Når vi først har sex, holder vi på som kaniner en uke i strekk ;-) så kan det gå opptil 1-2 uker til neste gang.

Skrevet

Fra 1-3 ganger i uken. Har vært sammen i 3,5 år og venter nr 2 nå. Er høygravid om dagen så er ikke alltid sex frister like mye :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 13 år og har ett barn. Vi har ikke sex hver uke, kanskje to ganger i måneden.

Skrevet

Vært sammen i 9 år, har etbarn på 17 mnd. .Har vel sex 3-4 ganger i mnd, men det er stort sett i løpet av 1uke. Prøver å bli gavid, så jeg setter inn støtet den uken det er mest aktuelt :-) Gubben er ikke helt fornøyd med det da, han føler seg utnyttet (selv om vi er enig om at vi vil ha et barn til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...